نوشته شده توسط : leanbusiness

کلینیک سونوگرافی از جمله مراکزی است که ممکن است مورد نیاز بسیاری از افراد بشود. برای تشخیص درست تر و دقیق تر در مشکلات مختلف، در بارداری ها بخصوص از سونوگرافی استفاده گسترده ای می شود. پس بهتر است از قبل با کلینیک سونوگرافی خوب آشنا باشید که در موقع نیاز بتوانید از آن استفاده کنید. کلینیک سونوگرافی غرب تهران یکی از بهترین سونوگرافی ها در غرب تهران و منطقه 22 می باشد که خانم دکتر فرنوش تاجیک مدیریت آن را بر عهده دارند. در سونوگرافی غرب تهران تمامی خدمات سونوگرافی از قبیل: سونوگرافی های عمومی و تخصصی، سونوگرافی رنگی کالر داپلر، سونوگرافی بارداری، آنومالی اسکن، غربالگری بارداری، سونوگرافی اندام های نرم، و خلاصه تمامی سونوگرافی ها با دستگاه های فوق پیشرفته سونوگرافی انجام می گیرد. انواع سونوگرافی های سه بعدی و چهاربعدی در این مرکز سونوگرافی ارائه می گردد. شما هم می توانید سونوگرافی غرب تهران دکتر تاجیک را به خاطر بسپارید و به آن مراجعه کرده و از خدمات خوب آن بهره مند گردید. سلامت و تندرست باشید.



:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

آیا شما هم از جمله افرادی هستید که تا کنون به کلینیک های زیبایی مراجعه کرده اند؟ آیا شما هم به کلینیک های زیبایی رفته اید و از خدمات زیبایی بهره مند شده اید؟ اگر این طور است و شما اهل مراجعه به کلینیک زیبایی هستید می خواهم یک کلینیک زیبایی خوب را خدمتتان معرفی کنم. کلینیک زیبایی غرب تهران از جمله کلینیک های زیبایی است که دارای مجوز وزارت بهداشت بوده و کادر حرفه ای و مجربی در آن مشغول ارائه خدمات به هموطنان عزیز می باشند. همچنین در کلینیک زیبایی غرب تهران تمامی اعمال زیبایی از قبیل لیزر شهرک راه آهن، بوتاکس، تزریق ژل، فیشیال، فیلر و ... به شما بانوان محترم ارائه می گردد. در کلینیک لیزر منطقه 22 شما همچنین می توانید استانداردهای لازم را مشاهده کنید. تمامی دستگاه های مورد استفاده در این کلینیک از استانداردهای بالا برخوردار می باشند. به شما پیشنهاد می کنم به کلینیک زیبایی غرب تهران مراجعه کرده و از خدمات خوب آن بهره مند گردید. سلامت و شاد باشید.



:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 دی 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

عرض سلام و ادب و احترام خدمت عزیزان محله ما نام وب سایتی است که به معرفی محله های مناطق مختلف تهران می پردازد. در وب سایت محله ما سعی شده است تمامی امکانات عمومی و مراکز آموزشی، فرهنگی، تجاری، تفریحی، گردشگری، ورزشی، پزشکی، درمانی و مراکز عمومی مناطق 22 گانه شهر تهران معرفی شود. اگر شما هم به دنبال مکانی خاص به عنوان مثال بهترین کلینیک زیبایی غرب تهران می گردید، و یا بهترین کلینیک لیزر غرب تهران ، فقط کافی است تا در وب سایت محله ما با یک جستجوی ساده به نزدیکترین کلینیک زیبایی مورد نظر خود دست پیدا کنید. علاوه بر این به صورت جزئی تر و محله ای نیز می توانید به جستجو ادامه دهید. مثلا کلینیک زیبایی منطقه 22 را نیز می توانید جستجو کنید و یا کلینیک لیزر شهرک راه آهن را هم همینطور. همچنین شما می توانید در صورتی که تمایل داشته باشید اطلاعات کسب و کارتان را در سایت محله ما ثبت نمایید تا سایر هموطنان نیز بتوانند از کسب و کار شما مطلع شده و به رشد کسب و کارتان نیز کمک می کند. علاوه بر این می توانید از طریق سایت محله ما مسیریابی نیز انجام دهید و به آدرس مورد نظرتان بروید.

بهترین کلینیک دندانپزشکی منطقه 22 را می توانید در راهنمای شهری تهران با عنوان کلینیک دندانپزشکی ثریا پیدا کنید. بهترین سونوگرافی غرب تهران با عنوان کلینیک سونوگرافی دکتر فرنوش تاجیک نیز در زمینه انجام سونوگرافی و رادیولوژی در خدمت شماست. بنابراین راهنمای شهری تهران محله ما می تواند در زمینه های مختلف به شما هموطنان عزیز کمک نماید.

سلامت و پیروز باشید



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 آذر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

چرا کلینیک چشم پزشکی دکتر امیر فدایی؟

آقای دکتر امیر فدایی متخصص چشم پزشکی میگوید باید به جای تشخیص مشکلات موجود بر مراقبت پیشگیرانه و سلامت جامع چشم تأکید کرد . رویکرد او شامل آموزش بیماران در مورد سبک زندگی مناسب چشم راهنمایی در مورد تغذیه صحیح، تمرینات چشم و مراقبت منظم از چشم می‌شود. این استراتژی جامع اطمینان از تشخیص و درمان بیماری‌ها و همچنین حفظ دراز‌مدت سلامتی دید بیماران را فراهم می‌کند.دکتر امیر فدایی دارای گواهینامه معتبر از دانشگاه شهید بهشتی نیز میباشد.

  1. آزمایشات جامع چشم
  2. جراحی چشم با لیزر
  3. لازک یا لیزیک
  4. مراقبت و جراحی شبکیه
  5. چشم‌پزشکی کودکان
  6. درمان اختلالات قرنیه

چشم‌پزشکی کودکان شناسایی زودرس و درمان مشکلاتی نظیر کوتاه‌بینی، دوربینی از مراحل اساسی در چشم‌پزشکی کودکان است. درمان مشکلات بینایی در دوران کودکی می‌تواند کمک کند تا مشکلات در آینده ایجاد نشوند. دکتر امیر فدائی برای شما آرزوی پیروزی و موفقیت و سلامتی را دارد.



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

همانطور که میدانید خیلی از افراد که کارشان خرید عمده لوازم پزشکی است، به دنبال شرکت هایی می گردند که کار فروش عمده لوازم پزشکی را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ارائه دهند؛ در ضمن برندهای معتبر را نیز عرضه نمایند. برای خرید عمده لوازم پزشکی از قبیل: گاز استریل، نخ بخیه، سرسوزن پزشکی، آنژیوکت، تیغ جراحی، ماسک، انواع دستکش لاتکس، روپوش پزشکی، رول ملحفه، دروشیت و سایر اقلام پزشکی می توانید به پخش عمده لوازم پزشکی مراجعه کنید. ما با پخش عمده لوازم پزشکی در کوتاه ترین زمان ممکن لوازم مصرفی پزشکی را با کیفیت عالی و هزینه مناسب به دست شما می رسانیم. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کسب و کارهای مورد نظرتان در مناطق 22 گانه تهران به وب سایت محله ما مراجعه نمایید. همیشه پیروز و موفق باشید.بسیاری از افراد که کارشان خرید عمده لوازم پزشکی است، به دنبال شرکت هایی می گردند که کار فروش عمده لوازم پزشکی را با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب ارائه دهند؛ در ضمن برندهای معتبر را نیز عرضه نمایند. برای خرید عمده لوازم پزشکی از قبیل: گاز استریل، نخ بخیه، سرسوزن پزشکی، آنژیوکت، تیغ جراحی، ماسک، انواع دستکش لاتکس، روپوش پزشکی، رول ملحفه، دروشیت و سایر اقلام پزشکی می توانید به پخش عمده لوازم پزشکی مراجعه کنید. ما با پخش عمده لوازم پزشکی در کوتاه ترین زمان ممکن لوازم مصرفی پزشکی را با کیفیت عالی و هزینه مناسب به دست شما می رسانیم. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کسب و کارهای مورد نظرتان در مناطق 22 گانه تهران به وب سایت محله ما مراجعه نمایید. همیشه سلامت و سعادتمند بمانید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 7 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

خدمت سروران و بزرگواران باید عرض کنم افرادی که خرید لوازم پزشکی انجام می دهند، لازم است از جاهای معتبر که دارای کیفیت و قیمت مناسب نیز هستند، خرید خود را انجام دهند. امروزه با پیشرفت فناوری این امکان فراهم شده که به صورت اینترنتی هم خرید لوازم پزشکی را انجام داد. وب سایت ملیکا طب که عرضه کننده عمده لوازم پزشکی و دندانپزشکی با کیفیت و قیمت مناسب است، در این زمینه در خدمت شما دوستان است. در وب سایت ملیکا طب تمامی اقلام پزشکی و دندانپزشکی از قبیل سرسوزن پزشکی، گان جراحی و بیمار، نخ بخیه، گاز پزشکی، رول ملحفه، دروشیت، ملحفه، انواع دستکش لاتکس و سایر اقلام مورد نیاز مراکز درمانی و مطب های شخصی برای عزیزان فراهم گردیده است. امیدواریم شما هم خرید اقلام پزشکی و دندانپزشکی خود را از سایت ملیکا طب انجام داده و از خدمات بی نظیر بهره برداری می نمایند. همیشه موفق و سرفراز باشید.



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

برای همه بانوان لازم و ضروری است که هر شش ماه یکبار و یا سالی یکبار به مطب زنان و زایمان مراجعه کنند. اگر شما در شهر قدس زندگی می کنید و به دنبال یک مطب زنان و زایمان خوب در شهر قدس می گردید، ما به شما مطب زنان و زایمان شهر قدس خانم ساناز سروش را معرفی می کنیم. خانم ساناز سروش با 18 سال سابقه زنان و زایمان و نازایی در خدمت شما بانوان محترم می باشد. علاوه براین در مطب زنان و زایمان شهر قدس خدمات سونوگرافی رایگان برای خانم های باردار ارائه می گردد. خانم ساناز سروش همچنین به زایمان فیزیولوژیک و خدمات در زمان بارداری و پس از بارداری و نیز در زمان یائسگی، درمان انواع عفونت های واژینال و نیز انواع عفونت های قارچی و باکتریایی می پردازد. شما نیز می توانید به مطب زنان و زایمان شهر قدس مراجعه و از خدمات خوب ایشان بهره مند گردید.



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

راهنمای شهری همانطور که از نام آن پیداست، راهنمایی برای یک شهر است. با استفاده از راهنمای شهری می توان در کوتاهترین زمان ممکن مکان مورد نظر خود را پیدا کرد. یک راهنمای شهری بسیار خوب برای شهر تهران، راهنمای شهری محله ما است که در قالب وب سایت مشغول به فعالیت است. در راهنمای شهری محله ما سعی شده است که مراکز پزشکی و درمانی، آموزشی و فرهنگی، تجاری و گردشگری، ورزشی و تفریحی، خدماتی و عمومی و سایر مراکز شهر تهران معرفی گردد. با استفاده از راهنمای شهری محله ما می توانید در سریع ترین زمان و به راحتی به محل مورد نظر خود دست یابید. راهنمای شهری محله ما آماده ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت به ساکنان محترم کلان شهر تهران می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 شهريور 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

آیا شما علاقمند به آشنایی با سبک زندگی پیامبر اسلام هستید؟ اگر می خواهید با آداب سفر و لباس پوشیدن پیامبر اکرم بیشتر آشنا شوید؟ اگر میخواهید بدانید که نظر پیامبر درباره مسکن برای زندگی و نحوه همنشینی با خانواده و دوستان چیست؟ حتما به وبسایت نوراندیش مراجعه کنید. شما با بازدید و مطالعه مقالات آن سایت اطلاعات خوبی درباره رسم و رسوم زندگی پیامبر اسلام و اخلاق نیکوی ایشان پیدا می کنید. سلامت و پیروز باشید.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

اگر به دنبال یک راهنمای شهری درجه یک در منطقه 22 شهر تهران بزرگ هستید ، حتما به وب سایت محله ما مراجعه نمایید. چون شما در راهنمای شهری محله ما می توانید بیشتر کسب و کار ها و امکانات عمومی که در منطقه 22 تهران بخصوص شهرک راه آهن یا شهرک گلستان و یا محله های شهرک باقری و یا شهرک ها و برج های اطراف دریاچه چیتگر به دنبال آنها هستید را با جستجو و موقعیت مکانی و حتی با آدرس و تلفن به راحتی پیدا کنید.

البته این راهنمای شهری در حال توسعه بوده و بزودی اطلاعات جدید تری در آن وارد می گردد. ضمنا با مقالات جذاب خود شما را برای بهترین انتخاب ها راهنمایی می نماید. امیدواریم با رجوع به محله ما از اطلاع رسانی ان استفاده کنید و با انتقادات و پیشنهادات خود دست اندر کاران محله ما را در جهت توسعه و بهبود یاری رسانید.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

یک مرکز لیزر عالی در غرب تهران با داشتن متخصص پوست و مو که تجارب ارزشمندی در این زمینه دارند با نام مرکز لیزر یاس سپید در شهرک گلستان منطقه 22 وجود دارد. دکتر پوست شهرک گلستان منطقه 22 با روش های جدید و مدرن آمادگی سلامت بخشیدن به پوست و موی شماست. تا شما پوست و مو جوان و شاداب داشته باشید. حتما قبل مراجعه با تماس تلفنی مشاوره های لازم جهت خدمات مورد نیاز را چک بنمایید.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 بهمن 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

یک سئوال مهم برای همه فعالان حوزه کسب و کار این است ؛ پلتفرم مجازی کسب و کار های جدید به استارت آپ و کارآفرینی چگونه کمک می نمایند؟ و آیا تیم های استارتاپی می توانند از این فرصت خوب استفاده کنند؟ البته این نکته برای استارت اپ ایرانی کمی مورد غفلت واقع شده است. پلتفرم و یا همان سکوی پرش در واقع فرصت دیده شدن را افزایش می دهد. نکته مهم دیگری هم دارد که باید در مقالات مرتبط مطاله شود. پلتفرم کسب و کار یا همان استارت آپ به ایده های جدید و کارافرینانه کمک می کنند تا بهتر دیده شوند و بازخورد بهتری از مشتریان در بازار بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

حتما دوست دارید با بهترین آموزشگاه استارت آپ و کارآفرینی آشنا شوید. شما می توانید با مراجعه به سایت دانش زار به این دانشگاه عالی کارآفرینی و استارت آپ ایرانی دست پیدا کنید. برترین نکات استارت آپهای بین الملی و خارجی را بدانید. وبسایت دانش زار جز بهترین های این حوزه مخصوصا از نظر برنامه ریزی استارت آپ و زمانبندی فروشگاه اینترنتی و انلاین می باشد. همیشه سعی کنید با کسب دانش و بعد تجربه از شکست هایی که قبلا اتفاق افتاده جلوگیری کنید و اصطلاحا چرخ را دوباره اختراع نکنید. در راه اندازی کسب و کار جدید و ایده های عالی خود پیروز و موفق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

جالب است که معرفی بهترین امکانات منطقه 22 را در وب سایت محله ما پیگیری کنید. شما برای اطلاع از بیمارستان ها و درمانگاه ها و مطب پزشکان و کتابخانه ها و دفاتر وکالت و آزمایشگاه ها و سونوگرافی ها و املاک منطقه 22 به خوبی با خبر می شود. جدید ترین و بهترین اطلاعات در این سایت که بانک اطلاعات و راهنمای شهری منطقه 22 است مواجه می شود و به آسانی دسترسی پیدا می کنید. محله ما بهترین رسانه اینترنتی می باشد که شما می توانید کسب و کار خود را در آن معرفی نمایید. برای طب سوزنی و حجامت و زالو درمانی در شهرک گلستان و شهرک باقری و همچنین دهکده المپیک و چیتگر مناسب ترین مکان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

بهترین کارآفرینی ها به سبک استارتاپ انجام می شود. باید به این مهم توجه ویژه شود و در دانش زار می توانید به اطلاعات خوبی در این زمینه دست یابید.

 

استارتاپ و اشتغال لزوما در کنار هم هستند ؟

برخلاف دید عموم باید گفت استارتاپ ها لزوما اشتغال ایجاد نمی کنند، فرض بگیرید شما یک سرویس دهنده اینترنت هستید و نزدیک به ۵۰۰ نفر مشغول پشتیبانی از سوالات رایج کاربران هستند، حال یک استارتاپ ربات هوشمندی طراحی می کند که می تواند به سوالات ۹۰% از کاربران بصورت هوشمند پاسخ دهد، پس مشاهده می کنید که در همین یک شرکت حدود ۴۵۰ شغل کم شد و جای خود را به یک ربات هوشمند داد.

اینطور می توان پاسخ را کامل کرد که شاید برای برخی از نیاز ها و درد ها در حال حاضر راهکاری وجود ندارد یا به نوعی مناسب به آن نیاز ها پاسخ داده نمی شود، در این صورت استارتاپی که برای حل این معضل ایجاد شده و نفراتی که جذب آن شده اند می توانند جزو افرادی باشند که به تعداد شاغلین اضافه شده اند.

کارآفرینی و استارتاپ چه رابطه ای با هم دارند ؟

ایجاد یک استارتاپ و رشد و بلوغ آن و در نهایت رسیدن به یک کسب و کاری تجاری می تواند یک کارآفرینی باشد، استارتاپ ها در حوزه فناوری و در عصر امروز متفاوت هستند با آن چیزی که قدیم از آن به عنوان کارآفرینی نام می بردیم. اصطلاحا شاید بهتر باشد استارتاپی که هنوز مدل تجاری و درآمد نداشته را یک آزمایشگاه بدانیم، آزمایشگاهی که قرار است یک خلاقیت یا نوآوری را آزمایش کند و احتمال دارد به جواب نرسد، پس نمی توانیم از روز اول به یک استارتاپ، کارآفرینی بگوییم. حتما از وب سایت دانش زار دیدن نمایید.

 

تعامل استارتاپ ها و صنعت چه کمکی به توسعه ایران می کند ؟

صنعت قدیمی دیر یا زود، باید پوست بیاندازد و با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر محصولات و سرویس ها را تولید کند، کشف راهکار بهتر و مقرون به صرفه تر برای تولیدات می تواند در حمایت صنعت از استارتاپ ها و یاری آن ها برای کار روی طرح های مرتبط با صنعت رقم بخورد. یقینا صنعت و استارتاپ ها می توانند مکمل های خوبی برای هم باشند و ارزش افزوده های زیادی برای همدیگر به همراه بیاورند.د

 

چرا کارآفرینی در استارتاپ به از لحاظ اقتصادی برای دولت مقرون به صرفه است ؟

کارآفرینی یک استارتاپ تجاری سازی شده بسیار مقرون به صرفه تر از کارآفرینی در صنعت است، طبق آمار های دولت و موجود، ایجاد هر شغل پایدار در صنعت حدود ۲۰۰ میلیون یا بیشتر هزینه دارد درحالی که ایجاد یک شغل در استارتاپ هزینه به مراتب کمتر از این عدد را بهمراه خواهد داشت با این تفاوت که محصول یا سرویس تولید شده دراستارتاپ چون بر پایه فناوری روز هست و احتمالا به نیاز های دیگری افراد دنیا هم می تواند پاسخ دهد قابلیت صادرات و ارز آوری را نیز خواهد داشت.

با توجه به این توضیحات پر واضح است که دولت حتی کسر کوچکی از پولی که می خواهد برای ایجاد شغل در صنعت هزینه کند اگر در استارتاپ ها حتی در پروژه های دولتی مثلا بلاکچین مالی یا حکم های کارگزینی که به شدت نیازش احساس می شودکند می تواند تا حدود زیادی به ایجاد شغل و توسعه فناوری کمک نماید.

پس بهترین کارآفرینی توسط استارتاپ ها امروزه در حال انجام است و این سبک جدید کارآفرینی در حال فراگیر شدن است.



:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

بهترین مرکز تصویربرداری غرب تهران

 برای شما جالب است بدانید که یک نوع دستگاه تصویربرداری (سونوگرافی) است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، اندامها و ساختارهای داخل بدن را نگاه می کنند. متخصصان از آن برای مشاهده قلب، رگ های خونی، کلیه ها، کبد و سایر اعضای بدن استفاده می کنند. در دوران بارداری پزشکان از این نوع تصویربرداری برای مشاهده جنین استفاده می کنند. بر خلاف اشعه ایکس، امواج این معاینه شما را به اشعه ای منعکس نمی کند و مضر نمی باشد. رایولوژی و سونوگرافی گلها بهترین مرکز شهرک گلستان منطقه 22 در غرب تهران واقع شده است. آدرس و تلفن آن در سایت محله ما موجود است.

 در طول معیانه، شما روی یک تخت قرار می گیرید. یک تکنسین یا پزشک مخصوص دستگاهی را به نام مبدل بر روی بخشی از بدن شما حرکت می دهد. این مبدل، امواج صوتی را ارسال می کند که از بافت درون بدن شما تصویربرداری می کند.

 این مبدل نیز امواجی را که پشت سر می گذارد تصویربرداری می کند و آن ها را ضبط می کند. دستگاه سونوگرافی (اولتراسوند) تصاویری از امواج صوتی ایجاد می کند.

  تصویربرداری سونوگرافی چیست؟

سونوگرافی بی خطر و بدون درد است و تصاویری از داخل بدن را با استفاده از امواج صوتی تولید می کند. این تصویربرداری، شامل استفاده از یک مبدل کوچک (پروب) و ژل است که به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد.

امواج صوتی با فرکانس بالا از پروب از طریق ژل به بدن منتقل می شود. معاینات سونوگرافی از پرتوی های مضر استفاده نمی کند (همانطور که در اشعه ایکس استفاده می شود)، بنابراین برای بیمار خطرناک نمی باشد.

 انواع سونوگرافی

انوع سونوگرافی ها به همراه توضیحات کامل را در زیر مشاهده می کنید. کلینیک تخصصی پژواک، یکی از بهترین کلینیک های تصویربرداری سعادت آباد تهران می باشد که اکثر خدمات تصویربردای را برای شما مراجعین محترم فراهم کرده است. کلیه تصویربرداری های معمولی و تخصصی در این کلینیک انجام می پذیرد.

 اساسا هفت روش متفاوت وجود دارد، اما روند اصلی یکسان است. انواع مختلف روش ها عبارتند از:

 ۱- سونوگرافی ترانس واژینال : جهت تولید تصاویر سونوگرافی در داخل واژن مورد استفاده قرار می گیرند که ترانس واژینال اغلب در دوران اولیه بارداری استفاده می شود.

 ۲- سونوگرافی معمولی : معاینه ای که از یک مبدل استفاده می شود و در نواحی مختلف بدن مانند شکم برای تولید تصاویر دو بعدی از جنین در حال رشد صورت می گیرد.

 ۳- سونوگرافی تخصصی : این معاینه شبیه سونوگرافی معمولی است، اما این نوع معاینه یک مشکل مشکوک را هدف قرار می دهد و از تجهیزات پیچیده تر استفاده می شود.

 کلینیک پژواک، با بهره گیری از مدرنترین و بروز ترین تجهزات روز دنیا در غرب تهران

سونوگرافی چیست

 ۴- تصویربرداری رنگی یا کالر داپلر : این روش تصویربرداری تغییرات جزئی در فرکانس امواج فراصوتی را اندازه گیری می کند، زیرا آنها از اجسام متحرک مانند سلول های خونی تصویربرداری می کنند.

 ۵- سونوگرافی سه بعدی : با استفاده از prob های مخصوص از قبل طراحی شده و نرم افزار های تخصصی مثلا برای تولید تصاویر سه بعدی از جنین در حال رشد است.

 ۶- سونوگرافی ۴ بعدی یا ۳ بعدی داینامیک : با استفاده از اسکنرهای مخصوص طراحی شده و مثلا برای نگاه کردن به صورت و حرکات کودک قبل از زایمان استفاده می شود.

 ۷- اکوکاردیوگرافی جنینی : استفاده از امواج اولتراسوند برای ارزیابی آناتومی و عملکرد قلب کودک است. دستگاه های پیشرفته ای در این زمینه در کلینیک پژواک موجود می باشد. این گزارش برای کمک به ارزیابی مشکالت نقص قلب مادرزادی مورد استفاده قرار می گیرد.

 برخی از کاربردهای رایج سونوگرافی چیست ؟

سونوگرافی می تواند با تشخیص و ارزیابی آسیب های بدن در شرایط مختلف برای تشخیص بیماری کمک کند.

 همچنین برای کمک به پزشکان از علائمی مانند:

 درد

ورم

عفونت

این نوع تصویربرداری یک روش مفید برای بررسی بسیاری از اندام های داخلی بدن است، برخی از مواردی که از اهمیت بالاتری برخوردار هستند شامل:

 قلب و عروق خونی، از جمله آئورت شکمی و شاخه های اصلی آن

کبد

کیسه صفرا

طحال

پانکراس

کلیه ها

مثانه (مانند تشخیص واریکوسل در مردان)

رحم، تخمدان ها و نوزادان نوزاد (جنین) در بیماران باردار

چشم ها

تیروئید و غدد پاراتیروئید

اسکروتوم (بیضه ها)

مغز نوزادان

لگن نوزادان

ستون فقرات در نوزادان

بافت نرم و سینه

الاستوگرافی کبد (فیبرواسکن) و سایر نواحی

الاستوگرافی توده های پستانی

آمادگی لازم قبل از انجام سونوگرافی چیست ؟

برای سونوگرافی شما باید لباس راحتی و شلواری مناسب داشته باشید. ممکن است لباس ها و جواهرات در ناحیه مورد بررسی قرار گرفته باشند و لازم است آنها را در بیاورید. همچنین برای آماده سازی سونوگرافی می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید :

 آمادگی ها لازم قبل از انجام سونوگرافی بزرگسالان (مخصوص افراد بالا ۱۲ سال)

آمادگی های لازم قبل از انجام سونوگرافی کودکان (مخصوص افراد پایین ۱۲ سال)

برای بعضی از اسکن ها، ممکن است از شما خواسته شود تا شش لیوان آب دو ساعت قبل از امتحان خود بنوشید و از ادرار جلوگیری کنید تا زمان شروع اسکن مثانه شما کاملا پر باشد. در صورت نیاز به نوشیدن آب و یا چای در داخل کلینیک پژواک، امکانات پذیرایی از شما عزیزان مهیا می باشد.

  محدودیت های تصویربرداری سونوگرافی چیست؟

سونوگرافی یک روش تصویربرداری ایده آل برای روده پر از هوا و یا اندام های مبهم روده نیست. در اغلب موارد، امتحان باریم، سی تی اسکن و MRI روش انتخاب در چنین محیطی است.

 همچنین این روش برای نفوذ به استخوان دشوار است و بنابراین تنها می تواند سطح بیرونی ساختارهای استخوانی را ببیند و نه آنچه که در درون آن قرار دارد (به جز در نوزادان). برای تجسم ساختار داخلی استخوان ها یا مفاصل خاص، دیگر روش های تصویربرداری مانند MRI معمولا استفاده می شود.

چه کسی نتایج سونوگرافی را تفسیر می کند و چگونه می توانم آنها را دریافت کنم؟

رادیولوژیست، یک پزشک می باشد که آموزش دیده است تا برای نظارت و تفسیر نتایج ، تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و یک گزارش امضا شده را به پزشک شما ارسال کند. معمولا پزشک خودتان شما را از نتیجه معاینه مطلع می سازد. در برخی موارد، رادیولوژیست ممکن است در مورد نتایج با شما صحبت کند. همچنین شما می تواند از طریق سامانه دریافت گزارش های تصویربردای کلنیک پژواک، نتایج معاینات خود را بصورت اینترنتی دریافت نمایید. بهترین سونوگرافی شهرک گلستان که همان سونوگرافی گلها می باشد در محله ما معرفی شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

باید بدانید بهترین وکلا در منطقه 22 چه کسانی هستند تا بتوانید از مشاوره های حقوقی آنها استفاده عالی بنمایید. حتما شما هم دنبال دفتر وکالت خوب با وکیل معروف هستید تا بتوانید مسائل حقوقی خود را حل و فصل کنید. بهترین وکیل شهرک گلستان آقای اسلامی که کارشناس ارشد حقوق خصوصی و همچنین فارغ التحصیل از دانشگاه تهران است.

مشاوره حقوقی شهرک راه آهن  ,دفتر وکالت شهرک راه آهن, مشاوره حقوقی شهرک راه آهن  , ,با 30 در صد تخفیف بیمه رایگان,شبانه روزی وکلا مجرب ,دفتر وکالت محدوده شهرک راه آهن, مشاوره حقوقی محدوده شهرک راه آهن, دفتر وکالت منطقه شهرک راه آهن, مشاوره حقوقی منطقه شهرک راه آهن,دفتر وکالت, مشاوره حقوقی,وکالت حقوقی و کیفری شرکت,وکالت حقوقی و کیفری ادارات,وکالت حقوقی و کیفری شرکت در شهرک راه آهن,وکالت حقوقی و کیفری ادارات در شهرک راه آهن,وکالت حقوقی و کیفری با نرخ اتحادیه ,وکالت حقوقی و مشاوره در شهرک راه آهن,دفتر وکالت در شهرک راه آهن,دفتر وکالت منزل,وکالت حقوقی و مشاوره منزل, دفتر وکالت منطقه 22 , اعزام مشاوره حقوقی در منزل و محل شما , دفتر وکالت منزل در شهرک راه آهن,

وکیل, وکیل مدافع, وکالت, نمایندگیوکیل آنلاین در تمامی زمینه های حقوقی،خانوادگی،چک،ملک دفتر وکالت. مشاوره حقوقی 24 ساعته. مشاوره حقوقی خانواده. مشاوره ملکی. مشاوره مهریه، ازدواج طلاق. مشاوره حقوقی . تلفن مشاوره حقوقی حضانت فرزند.

بزرگترین گروه وکلا تخصصی تهران با همکاری بیش از 1200 وکیل پایه یک با تجربه در سراسرکشور. دارای بیش از 30 شعبه فعال در تمامی استان ها و با همکاری بهترین و با سابقه ترین وکلای کشور.

بهترین موسسه حقوقی تهران با نام وکلای دادگستر دارای مجرب ترین وباسابقه ترین وکلا و دفتر وکالت ما با وجود وکیل پایه یک دادگستری و تجربه فراوان در عرصه حقوقی، کیفری، خانوادگی و ملکی میتواند به عنوان مشاور حقوقی در کنار شما باشد. شما در کنار هستند.

  وکیل پایه یک دادگستری چه شرایطی باید داشته باشد؟

وکلای پایه یک دادگستری بهترین و مجرب‌ترین نوع وکلا از حیث تجربه و سلسله مراتب در بین انواع وکلا هستند. وکیل پایه یک دادگستری برای اینکه بتواند به این درجه در حرفه خود برسد باید:

1- حداقل دارای مدرک لیسانس در رشته حقوق باشد.

 

2- در آزمون دشوار و طاقت فرسای «وکالت» شرکت کرده و از بین ده‌ها هزار نفر پذیرفته شده باشد.

 

3- صلاحیت عمومی، اخلاقی و مذهبی او بر اساس استعلامات مختلف تایید شده باشد.

 

4- دوره دشوار کارآموزی وکالت و تکالیف مختلف آن را که حدود دو سال است سپری کرده باشد.

 

5- دوره وکالت پایه دو دادگستری را تمام نموده باشد. (فقط وکلای ماده 187)

 

6- آزمون‌های متعدد تشریحی و مصاحبه‌های علمی (موسوم به اختبار) را با موفقیت پشت سر گذرانده باشد. افرادی که بتوانند این مراحل را با موفقیت پشت سر بگذارند، در نهایت درجه «وکیل پایه یک دادگستری» را دریافت می‌نمایند. وکلای پایه یک می‌توانند در تمامی محاکم حقوقی و کیفری، در تمام دادگاه‌ها و در تمام مراحل مختلف رسیدگی قضایی شرکت کرده و هیچ محدودیتی برای پذیرش وکالت افراد یا شرکت‌ها ندارند.دفتر وکیل

معنی لغوی وکیل چیست؟

 

وکالت در لغت به معنای اعتمادکردن و واگذار کردن است. وکالت از جمله مشاغل آزاد است اما یک تفاوت مهم با دیگر مشاغل آزاد دارد و آن شان و جایگاه این شغل است و این جایگاه  به دلیل مسوولیت بالایی است که وکیل در شغل وکالت دارد. یک وکیل خوب در صورتی می توان گفت کارش را به نحو احسنت انجام داده که مساله موکل را مساله خودش محسوب کند و در حدی برای کار موکل دغدغه داشته باشد که نسبت به کار خود دارد.

 

هرچند وکالت تعهد به وسیله است به این معنی که وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل به کار بندد و قانونا مسوولیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و در واقع تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی دهد؛ اما مساله اینجاست که در باید در مقابل موکل پاسخگو باشد و این جریان معیار سنجش اعتبار وکیل در جامعه است و اینجاست که وکالت از دیگر مشاغل آزاد جدا شده و احساس مسوولیت به همراه دقت بالا مهم ترین اصل وکالت است. کافی است تا یک وکیل دادگستری کوچکترین اشتباهی انجام دهد تا همه از او طلبکار باشند. اعتبار یک وکیل به تلاشی است که برای به نتیجه رسیدن تک تک پرونده های موکلان خود انجام می دهد. گاهی در مقام مقایسه وکالت با پزشکی برمی ایند اما اگر یک بیمار با داروی تجویزشده یک پزشک بهبود نیابد با دید طلبکارانه با پزشک برخورد نمی کند و یا تاثیری در دستمزد پزشک ندارد و بیمار نهایتا پزشک خود را عوض می کند. اما در رابطه با وکالت نیمی از مبلغ حق الوکاله بسته به این است که پرونده به نتیجه برسد وموکل از موضع یک طلبکار با وکیل برخورد کرده و به راحتی و بدون اینکه اعتراضی کند سراغ وکیل دیگری نمی رود.عامل, نماینده, مامور, وکیل, گماشته, پیشکار

چگونه یک وکیل دادگستری  می تواند به کار خود اعتبار ببخشد و چه عناصری در این مقوله دخیل است؟

 

در ابتدا شایستگی و مهارت خود وکیل در کار است که اعتباردهنده است. هیچ گاه کار یک وکیل دادگستری به موقعیت جغرافیایی یا ساختمانی که دفتر وکالت در آن واقع شده و یا ظواهر دیگری که برای برخی مشاغل دیگر لازم و ضروری است، وابسته نیست. بلکه دانش و مهارت شخص وکیل در کار وکالت است که به یک وکیل دادگستری اعتبار می دهد.

چگونه می توان یک وکیل قابل اعتماد بود؟

 

    در درجه اول اهمیت شرافت کاری و حرفه ای این شغل مدنظر قرار دارد. اینکه لازم است یک وکیل دادگستری در همه حال هوشمندانه عمل کند تا به مرور زمان دچار بی تفاوتی در امور نشود. در صورتی که وکیل در مقابل کاری که انجام می دهد احساس مسوولیت نداشته باشد شرافت شغلی را رعایت نکرده است.

    زمانی که افراد به دنبال یک وکیل خوب می گردند، ضمن اینکه وکیل مورد نظر آنها وکیلی است که دانش و آگاهی و مهارت لازم را داشته باشد به دنبال یک وکیل قابل اعتماد هستند. از آنجا که خودشان تسلطی بر قوانین و روند قضایی دادگاه ها ندارند، در جستجوی یک وکیل دادگستری هستند که به او اعتماد کرده و آسوده خاطر از اینکه وکیل تمام تلاش خود را انجام می دهد به نتیجه کار امیدوار باشند. از این رو معمولا افراد از طریق پرس و جو از اطرافیان و استفاده از تجربه دیگران وکیل خود را انتخاب می کنند.

    گاهی پیش می آید حتی علیرغم تمام تلاشی که یک وکیل انجام می دهد، نتیجه لازم حاصل نمی شود و اینجاست که اگر موکل به وکیل خود اعتماد لازم را داشته باشد و آسوده خاطر باشد از اینکه وکیل هرآنچه در توان داشته را انجام داده است، باز هم اگر به یک وکیل دادگستری نیاز پیدا کند سراغ همان وکیل را می گیرد.

    این خود وکیل است که این حس اعتماد و اطمینان را در موکل ایجاد می کند. یک وکیل دادگستری نباید صرفا از دید مادی به قضیه نگاه کند بلکه اجرای قانون و عدالت  و رسیدن حق به حقدار را همواره باید مدنظر داشته باشد. اوست که باید در ابتدا پی ببرد که موکل راست می گوید یا نه و سپس به حمایت از وی برخیزد. یک وکیل خوب علاوه بر دانش و مهارت لازمه بر نقاط ضعف و قوت موکل خود و جزئیات پرونده آگاه است. یک وکیل باید سعی در یافتم اقدام مصاله جویانه داشته باشد و تا حد ممکن به طولانی شدن پرونده و کشمکش و درگیری بیشتر تمایل نداشته باشد که این خود نشات گرفته از دانش و آگاهی بالاست.

    شجاعت و جسارت هم از صفات لازمه یک وکیل دادگستری است. یک وکیل قرار است مدافع و حافظ جان، مال، ناموس و آبروی موکل خود باشد. وکیل در دنیایی زندگی می کند که پر از درگیری است یعنی لازمه این شغل در تقابل بودن با طرف دیگر است از این رو همواره در معرض مقابله با دیگر افراد از جمله همکاران خود قرار دارد. چون در هرحال به دنبال برنده شدن موکل خود در دعواست و اینجاست که شجاعت و جسارت به کار می آید ضمن اینکه باید نزاکت را رعایت کرده و بسیار حرفه ای برخورد کند.

    به دلیل ماهیت کار دستگاه قضایی اغلب کسانی که حکم برعلیه آنها صادر می شود، شروع به بدگویی از دستگاه قضایی کرده و دادگستری را متهم به صفات ناشایستی کنند. وکیل در اینگونه موارد بهتر است که با این افراد هم داستان نشود و به اینگونه موارد دامن نزند. در صورت رعایت شان دادگستری است که شان خودش هم رعایت می شود. وکیل نباید احساسی رفتار کند و عمل سرزده از یک نفر را همانند مردم عادی به کل دادگستری تعمیم دهد. باید همیشه منطقی و در چارچوب قانون به قضایا بنگرد .وکیل

 

افراد چگونه می توانند یک وکیل خوب با این ویژگی ها را بیابند؟

 

     معمولا در راستای یافتن یک وکیل دادگستری مناسب بهتر است وکیلی را انتخاب کنید که در زمینه موردنظر شما تجربه لازم را داشته باشد مثلا شما نیاز به یک وکیل طلاق یا یک وکیل چک دارید. پس بهتر آن است که به دنبال یک وکیل دادگستری باشید که به طور تخصصی در زمینه طلاق و خانواده فعالیت دارد. در این صورت است که کار شما سریع تر پیش رفته و به نتیجه می رسد زیرا یک وکیل وقتی در یک زمینه خاص به شکل تخصصی کار می کند با چم و خم کار و روند رسیدگی قضایی در این زمینه آشنایی بیشتری دارد.

    بهتر آن است که افراد جهت یافتن یک وکیل خوب، قبل از سپردن وکالت کار خود به یک وکیل دادگستری حتما مشاوره حضوری در دفتر وکیل داشته باشند و تنها به تماس تلفنی و مشاوره تلفنی اکتفا نکنند یا حتی با چند وکیل پایه یک مشورت کنند تا قادر به انتخاب یک وکیل قابل اعتماد که با او احساس راحتی دارند باشند.

    وقتی به یک دفتر وکالت می روید جهت مشاوره با یک وکیل پایه یک دادگستری، از قبل اطلاعات لازم را در ذهن آماده کنید و اگر مدارک خاصی مورد نیاز است آن ها را به همراه داشته باشید تا وکیل بتواند دقیق تر و با اطلاعات کافی پاسخ لازم را به شما بدهد. ضمن حضور در دفتر وکیل و مشاوره با او صادقانه به سوالاتش پاسخ دهید و در صورت لزوم وکیل را از توان مالی خود آگاه سازید. در همه زمینه ها از جمله دستمزد با وکیل به توافق برسید. وکیلی که با دستمزد توافقی کنار می آید و اصراری بر دستمزدهای کلان ندارد معمولا همراه با موکل است و تنها دید مادی به قضیه ندارد. در رابطه با موضوع مدنظرتان اطلاعات لازم را در اختیار وکیل قرار دهید. وکیل محرم اسرار موکل است. به طور مثال اگر در جستجوی یک وکیل طلاق به دفتر وکیل مراجعه کرده اید، اطلاعات درستی از وضعیت زندگی زناشویی خود و فرزندان و اموال بدهید.

    وقتی به یک دفتر وکالت مراجعه می کنید به رفتار و برخورد وکیل توجه کنید؛ به اینکه آیا به صحبت های شما با حوصله گوش می دهد یا نه؟ ضمن صحبت هایتان از شما سوالات می پرسد یا نه؟ در حین مشاوره از صحبت های شما یاداشت برداری می کند یانه؟

    لازم است که در 24 ساعت اولیه حضور شما در دفتر وکیل و انعقاد قرارداد وکالت، وکیل پیگیر کارهای شما باشد و به تلفن شما در اولین فرصت مناسب پاسخ دهد. اگر وکیلی تلفن های موکل را پاسخ نمی دهد و کارهای او را پیگیری نمی کند، وکیل مناسبی برای کار شما نیست و بهتر است شخص دیگری را انتخاب کنید.

    لازم است اگر کاری انجام پذیر نیست و از همان ابتدا مشخص است که به نتیجه لازم نمی رسد؛ وکیل وانمود به انجام آن نکند و قول بیهوده به موکل ندهد. نتیجه کار را همانطور که می بیند به موکل بگوید و نیازی نیست که صد درصد قول برنده شدن در دعوا را به موکل بدهد. یک وکیل خوب سعی در گمراه کردن قاضی یا پیچیده کردن پرونده یا به بیراهمه کشاندن آن ندارد.

    وضع ظاهری و برخورد وکیل باید در شان این حرفه مقدس باشد. یک وکیل خوب حتما انسان وقت شناسی است. یک وکیل توانمند صریح و در قالب مطالبی که برای موکل قابل فهم باشد صحبت می کند و در جلسه دادرسی هم طوری مطلب را بیان می کند که قاضی بتواند مطلب را همانگونه که منظور وکیل است دریافت کند.

    هرچند وکیل در زمینه تمامی علوم و فنون متبحر نیست اما بهتر آن است که درمورد سایر رشته ها هم اطلاعاتی کسب کند، اطلاعاتی که به کار آیند و در جریان دادرسی تاثیرگذار باشند. هرچه علم و دانش وکیل در زمینه های مختلف بیشتر باشد در زمان دادرسی و دفاع در صحن دادگاه روند بهتری را طی کرده و می تواند از آن بهره جوید.وکیل, گماشته, نایب, ناظر هزینه, عامل

 

مهمترین سوالاتی که احتمالا برای پیدا کردن یک وکیل خوب برای کار حقوقی خود با آن مواجه هستید کدامند؟

 

    وکیل خوب کیست؟

    وکیل خوب چه ویژگیهایی دارد؟

    چطور یک وکیل متخصص پیدا کنم؟

    وکیل پایه یک بهتر است یا پایه دو؟ چه نوع وکلایی داریم؟

 

انواع وکیل چیست؟

 

    وکیل اداری

    وکیل کاری

    وکیل دادگستری

    وکیل پایه یک

    وکیل مرکز مشاوران

    وکیل قضایی

    وکیل معاضدتی

    وکیل تسخیری

 وکیل قضایی و وکیل اداری چه کسی است؟

عبارت وکیل دادگستری (قضایی) و وکیل اداری (کاری) را همه ما زیاد شنیده‌ایم ، اما آیا این دو نوع وکالت با هم تفاوتی دارند؟

وکیل دادگستری یا قضایی به وکیلی گفته می‌شود که پروانه وکالت داشته و به همین علت حق وکالت از اشخاص را در دادگاه‌ها و سایر مراجع قضایی دارد. برای اینکه شخصی بتواند وکیل دادگستری شود، باید در رشته حقوق تحصیل کرده و پس آن با قبولی در آزمون وکالت، از کانون وکلای دادگستری یا مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه، پروانه وکالت دادگستری دریافت کند. توجه داشته باشید که فقط اشخاص دارای تحصیلات حقوقی که دارای پروانه وکالت باشند، می‌توانند از جانب اشخاص حقیقی به عنوان وکیل در دادگاه‌ا شرکت کرده و از حقوق آن‌‌ها دفاع کنند و اشخاص حقوق‌دانِ فاقد پروانه وکالت، جز در موارد استثنائی، حق چنین کاری را نخواهند داشت و در صورت مداخله در چنین اموری، بر اساس قانون وکالت مورد مجازات قرار خواهند گرفت.

 در مقابل، وکیل اداری به هر شخصی گفته می‌شود که به موجب یک قرارداد وکالت اداری (که ممکن است دست نویس باشد یا در دفاتر اسناد رسمی امضا شده باشد) وکیل کاری شخصی شده است تا در ادارات مختلف، کارهای اداری شخص دیگری را انجام دهد. توجه داشته باشید که اولا، وکیل اداری می‌تواند هر شخصی، با سواد یا بیسواد، با هر نوع تحصیلات و هر سابقه‌ای باشد و هیچ مجوز یا ویژگی خاصی در وکیل اداری مورد نیاز نیست؛ دوما، وکیل اداری صرفا حق مراجعه به ادارات را دارد و به هیچ وجه حق وکالت در مراجع قضایی، ارائه مشاوره حقوقی، مداخله در کارهای قضایی و دفاع از موکل در دادگاه را ندارد و همانطور که گفته شد، در صورت مداخله در این امور وفق قانون وکالت مورد مجازات قرار خواهد گرفت.

ممکن است این سوالات برای شما هم پیش آمده باشد: چه تفاوتی بین وکیل پایه یک و پایه دو است؟ شغل وکالت چند درجه و پایه دارد؟ آیا وکلای پایه یک بهتر هستند یا پایه دو؟ کارآموز وکالت چه کسی است؟ آیا کارآموز وکالت می‌تواند وکالت کند؟ عضو کانون وکلای دادگستری یا عضو مرکز وکلای قوه قضائیه به چه معنی است؟ وکیل رسمی دادگستری چه تفاوتی با وکلای دیگر دارد.وکیل, مشاور

 وکیل پایه دو دادگستری به چه کسی می گویند؟

برخلاف آنچه در مورد وکیل پایه یک دادگستری گفته شد، وکلای پایه دو دارای اختیارات محدودتری هستند. وکیل پایه دو صرفا حق شرکت در محاکم کیفری را دارد که به جرم‌های تعزیری مستوجب حبس کمتر از ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی رسیدگی می‌کنند. همچنین، اختیارات وکیل پایه دو در محاکم حقوقی نیز محدودتر است. وکیل پایه دو صرفا می‌تواند در محاکم حقوقی با خواسته کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال و یا در پرونده‌هایی با خواسته غیر مالی (به استثنای  دعاوی مربوط به اختلاف در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب) پرونده قبول نموده و وکالت انجام دهد.

 

نکته مهم اینست که صرفا وکلای مرکز امور مشاوران و وکلای قوه قضائیه پس از گذراندن دوره کارآموزی و پیش از  رسیدن به درجه وکالت پایه یک دادگستری، پروانه وکالت پایه دو را دریافت می‌کنند و وکلای کانون وکلای دادگستری، مستقیما پس از طی دوره کارآموزی، وکیل پایه یک شناخته می‌شوند.

کارآموز وکالت دادگستری به چه کسی می گویند؟

اگرچه تمام افرادی که در آزمون وکالت کانون وکلای دادگستری یا مرکز وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه (ماده 187) ملزم هستند تا دوره کارآموزی وکالت را بگذرانند، اما دوره کارآموزی وکالت برای پذیرفته شدگان کانون وکلای دادگستری با دوره کارآموزی برای پذیرفته شدگان در آزمون وکلا و مشاوران قوه قضائیه متفاوت است. جدای از تکالیف و طول دوره متفاوتی که این دو نوع کارآموزان دارند،‌ نکته مهم اینست که برخلاف کارآموزان مرکز امور وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه که در طی دوره کارآموزی شش ماهه خود حق وکالت در هیچ پرونده‌ای را ندارند، کارآموزانی که از کانون وکلای دادگستری پروانه کارآموزی دریافت می‌کنند می‌توانند در تمام پرونده‌های قضایی، با استثنای کلیه پرونده هایی که آرای صادره در آنها قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور و یا قابل فرجام است و کلیه پرونده هایی که خواسته آنها بیش از مبلغ پانصد میلیون ریال تقویم شده باشد (در صورتی که کارآموز مشترکاً با وکیل سرپرست قبول وکالت کند ، مبلغ مذکور تا دو میلیارد ریال مجاز خواهد بود) وکالت نمایند. کارآموزان وکالتی که از کانون وکلای دادگستری پروانه دریافت می‌کنند، پس از طی کردن حدود دو سال دوره کارآموزی و تهیه گزارش‌های متعدد از پرونده‌های حقوقی و کیفری موجود در محاکم قضایی و پذیرفته شدن در آزمون‌های متعدد کتبی و شفاهی پایان دوره (اختبار) می‌توانند پروانه وکالت پایه یک دریافت کنند. در مقابل، کارآموزان وکالتی که در آزمون مرکز وکلا و مشاوران حقوقی قوه قضائیه (ماده 187) پذیرفته شده‌اند، پس از طی کردن شش ماه دوره کارآموزی علمی و عملی، پروانه وکالت پایه دو دریافت خواهند کرد.

واقعیت اینست که متاسفانه برخی از کارآموزان وکالت یا وکلای پایه دو به خاطر  اینکه ممکن است موکلین با شنیدن عناوین «کارآموز» یا «پایه دو» نتوانند به آن‌ها اعتماد نموده و پرونده‌های خود را به آن‌ها برای وکالت نسپارند، از الفاظی چون عضو کانون وکلا، عضو مرکز وکلای قوه قضائیه، مشاور حقوقی، وکیل رسمی دادگستری، وکیل دعاوی و غیره استفاده می‌کنند تا این مسئله را پوشش داده و بتوانند راحت‌تر جذب پرونده نمایند. خوب است بدانیم بر اساس مقررات موجود، کارآموزان وکالت مکلف هستند تا کارآموز بودن خود را صراحتا به موکل اعلام کنند و استفاده از عناوین بالا یا مشابه آن‌ها که باعث سردرگم شدن موکل یا سپردن پرونده به آن‌ها بدون اطلاع از درجه وکیل شود، تخلف محسوب شده و ممکن است باعث مجازت‌های انتظامی شخص خاطی شود.

درجه/عنوان یا درجه              محدودیت‌های وکالت

وکیل پایه یک دادگستری

(کانون وکلای دادگستری)        حق وکالت در همه دعاوی، محاکم و مراحل دادرسی

وکیل پایه یک دادگستری

بطور کل در ایران دو مرجع مهم برای صدور پروانه وکالت وجود دارد: کانون وکلای دادگستری و مرکز امور وکلا و کارشناسان قوه قضائیه. کانون‌های وکلای دادگستری به عنوان مرجع اولیه، اصلی و باسابقه‌تر در حوزه صدور پروانه وکالت دادگستری هستند. هر کدام از کانون‌های وکلای کشور، استقلال سازمانی از سایر نهادها و مراجع دولتی و غیر دولتی دارند. در مقابل، مرکز امور وکلای قوه قضائیه بر اساس مجوز ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه به صدور پروانه وکالت برای برخی از فارغ‌التحصیلان حقوق اقدام می‌کند.

(مرکز امور وکلا و مشاوران قوه قضائیه)                  – حق وکالت در جرم‌های تعزیری مستوجب حبس کمتر از ۱۰ سال و شلاق و جزای نقدی و اقدامات تامینی

– حق وکالت در دعاوی حقوقی با خواسته‌های مالی کمتر از ۵۰۰ میلیون ریال – حق وکالت در تمام خواسته‌های غیر مالی به جز دعاوی مربوط به اختلاف در اصل نکاح، اصل طلاق، اثبات و نفی نسب

کارآموز وکالت دادگستری

 (مرکز امور وکلا و مشاوران قوه قضائیه)               حق وکالت در هیچ  دادگاه، موضوع یا مرحله‌ی رسیدگی را ندارند.

                 حق وکالت در تمام پرونده‌های قضایی، با استثنای پرونده هایی که آرای صادره در آنها قابل تجدیدنظر در دیوان عالی کشور و یا قابل فرجام است و پرونده هایی که خواسته آن‌ها بیش از مبلغ پانصد میلیون ریال تقویم شده باشد.

(در صورتی که کارآموز مشترکاً با وکیل سرپرست قبول وکالت کند ، مبلغ مذکور تا دو میلیارد ریال مجاز خواهد بود.)

 وکیل کانون وکلای دادگستری و وکیل مرکز امور وکلای قوه قضائیه

 

می توانید برای مشاوره حقوقی با هماهنگی و تعیین وقت قبلی از این خدمات حقوقی استفاده نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

حتما شما هم به دنبال بهترین کلینیک زیبایی شهرک گلستان منطقه 22 می گردید. شایسته است بدانید کلینیک زیبایی غزل در شهرک گلستان که خدمات زیبایی برای پوست و مو را به شکل عالی انجام می دهد و کلینیک پوست مو زیبایی خوبی است. همچنین موارد دیگری مثل مرکز پوست مو و زیبایی پارمیدا و کلینیک پوست و لیزر آتریسا و ضمنا مرکز پوست وزیبایی دنیز همگی از موارد ارائه دهنده انواع خدمات لیزر و تزریق و ماساژ و جوانسازی برای پوست و مو جهت بانوان گرامی و خانم هایی که به جوانی اهمیت می دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

باید بدانید که بهترین طب سوزنی ، زالو درمانی و حجامت در منطقه 22 تهران و مخصوصا شهرک گلستان (راه آهن) و اطراف آن یعنی دهکده المپیک ، مطب دکتر طبسی می باشد. شما می توانید با مراجعه به این مرکز طب سنتی که همه خدمات مربوط به حجامت ، طب سوزنی و زالو درمانی را انجام می دهد با کیفیت مناسب از این خدمات استفاده کنید. ضمنا برای کسب اطلاع از آدرس و تلفن این مرکز طب سنتی می توانید به وب سایت محله ما مراجعه نمایید.

عالی ترین کیفیت خدمات درمانی و بهداشتی را در مطب دکتر طبسی در یافت نماید و از سلامت روز افزون برخوردار باشید.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

بهترین الگو  برای سعادتمندی و آرامش انسان ها ، سبک زندگی و اخلاق پیامبر اکرم (ص) است. البته چون آنطور که باید و شاید این سبک زندگی و اخلاقیت به زبان امروزی ترجمه نشده است، در واقع اخلاق پیامبر در جوامع بشری امروز مهجور مانده است.

امیدواریم برای برطرف شدن مشکلات بشری هر چه زودتر ، انسان ها به سمت این الگوی ناب حرکت کنند. یعنی خلق عظیم پیامبر اسلام را راهنمای و رهبر خود قرار دهند و هر چه بیشتر آن را بشناسند. البته در نوراندیش مقدماتی برای پیمودن این مسیر فراهم شده است.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

بهترین وب سایت برای افزایش مهارت آنلاین و ویدیویی بابت آموزش برای کسبه و مغازه داران ، وب سایت موفقیت جویان می باشد. شما با مهارت هایی که اینجا کسب می کنید می توانید سود آور ترین مغازه ها و کسب و کار ها را راه اندازی کنید. حتی با دانش کاربردی آن می توانید مغازه و فروشگاه خود را توسعه دهید و مشتریان بیشتری را جذب کنید. امیدواریم با کسب اطلاعات کاربردی همیشه در حال پیشرفت و دستیابی به موفقیت های روز افزون باشید.

هیچ وقت فراموش نکنید داشتن اطلاعات لازم جهت کسب سود بیشتر و کسب درآمد بسیار با اهمیت می باشد. البته پشتکار هم باید به این مطلب اضافه شود. 



:: بازدید از این مطلب : 194
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 12 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

جالب است که بدانید بهترین راهنما شهر منطقه 22 وب سایت محله ما می باشد. محله ما وبسایتی پویا و فعال در زمینه معرفی انواع کسب و کار و مغازه های منطقه 22 تهران است. ضمنا علاوه بر مراکز تجاری محله های منطقه 22 ( شهرک گلستان (راه آهن) ، شهرک باقری ، شهرک صیاد ، شهرک آسمان ، شهرک نمونه ، شهرک سرو آزاد و ... ) تمام مراکز تفریحی و گردشگری و همچنین مراکز درمانی و بیمارستانی و آموزشی و خدماتی را معرفی کرده است. همچنین آدرس و موقعیت آنها و تلفن تماس های آن مراکز را در اختیار مخاطبان و ساکنین خوب منطقه 22 قرار داده است. برای کسب اطلاعات بیشتر حتما به وب سایت محله ما مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 آذر 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

جالب است بدانید بهترین مرکز غربالگری جنین منطقه 22 تهران که در شهرک گلستان (راه آهن) واقع شده است ، موسسه رادیولوژی و سونوگرافی گلها می باشد که در میدان اتریش واقع شده است. سونوگرافی گلها با مدیریت دکتر پانته آ وزیری جز بهترین موسسه های غربالگری و درمان سرطان سینه می باشد. در این مرکز که آزمایش های غربالگری جنین با بهترین تجهیزات و تکنولوژی روز انجام  می گیرد و برای بانوان محترم شرایط ویژه ای را در نظر گرفته است. ضمنا برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت محله ما که برای معرفی امکانات منطقه 22 می باشد مراجعه نمایید.

سونوگرافی داپلر رنگی و سه بعدی 3D و رادیولوژی و سونوگرافی عمومی و تخصصی اطفال و نوزادان نیز در این مرکز انجام می شود. آرزوی بیشترین سلامت و تندرستی را برای شما داریم.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 آذر 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد