نوشته شده توسط : leanbusiness

یک سئوال مهم برای همه فعالان حوزه کسب و کار این است ؛ پلتفرم مجازی کسب و کار های جدید به استارت آپ و کارآفرینی چگونه کمک می نمایند؟ و آیا تیم های استارتاپی می توانند از این فرصت خوب استفاده کنند؟ البته این نکته برای استارت اپ ایرانی کمی مورد غفلت واقع شده است. پلتفرم و یا همان سکوی پرش در واقع فرصت دیده شدن را افزایش می دهد. نکته مهم دیگری هم دارد که باید در مقالات مرتبط مطاله شود. پلتفرم کسب و کار یا همان استارت آپ به ایده های جدید و کارافرینانه کمک می کنند تا بهتر دیده شوند و بازخورد بهتری از مشتریان در بازار بگیرند.



:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 21 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

حتما دوست دارید با بهترین آموزشگاه استارت آپ و کارآفرینی آشنا شوید. شما می توانید با مراجعه به سایت دانش زار به این دانشگاه عالی کارآفرینی و استارت آپ ایرانی دست پیدا کنید. برترین نکات استارت آپهای بین الملی و خارجی را بدانید. وبسایت دانش زار جز بهترین های این حوزه مخصوصا از نظر برنامه ریزی استارت آپ و زمانبندی فروشگاه اینترنتی و انلاین می باشد. همیشه سعی کنید با کسب دانش و بعد تجربه از شکست هایی که قبلا اتفاق افتاده جلوگیری کنید و اصطلاحا چرخ را دوباره اختراع نکنید. در راه اندازی کسب و کار جدید و ایده های عالی خود پیروز و موفق باشید.



:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

جالب است که معرفی بهترین امکانات منطقه 22 را در وب سایت محله ما پیگیری کنید. شما برای اطلاع از بیمارستان ها و درمانگاه ها و مطب پزشکان و کتابخانه ها و دفاتر وکالت و آزمایشگاه ها و سونوگرافی ها و املاک منطقه 22 به خوبی با خبر می شود. جدید ترین و بهترین اطلاعات در این سایت که بانک اطلاعات و راهنمای شهری منطقه 22 است مواجه می شود و به آسانی دسترسی پیدا می کنید. محله ما بهترین رسانه اینترنتی می باشد که شما می توانید کسب و کار خود را در آن معرفی نمایید. برای طب سوزنی و حجامت و زالو درمانی در شهرک گلستان و شهرک باقری و همچنین دهکده المپیک و چیتگر مناسب ترین مکان می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

بهترین کارآفرینی ها به سبک استارتاپ انجام می شود. باید به این مهم توجه ویژه شود و در دانش زار می توانید به اطلاعات خوبی در این زمینه دست یابید.

 

استارتاپ و اشتغال لزوما در کنار هم هستند ؟

برخلاف دید عموم باید گفت استارتاپ ها لزوما اشتغال ایجاد نمی کنند، فرض بگیرید شما یک سرویس دهنده اینترنت هستید و نزدیک به ۵۰۰ نفر مشغول پشتیبانی از سوالات رایج کاربران هستند، حال یک استارتاپ ربات هوشمندی طراحی می کند که می تواند به سوالات ۹۰% از کاربران بصورت هوشمند پاسخ دهد، پس مشاهده می کنید که در همین یک شرکت حدود ۴۵۰ شغل کم شد و جای خود را به یک ربات هوشمند داد.

اینطور می توان پاسخ را کامل کرد که شاید برای برخی از نیاز ها و درد ها در حال حاضر راهکاری وجود ندارد یا به نوعی مناسب به آن نیاز ها پاسخ داده نمی شود، در این صورت استارتاپی که برای حل این معضل ایجاد شده و نفراتی که جذب آن شده اند می توانند جزو افرادی باشند که به تعداد شاغلین اضافه شده اند.

کارآفرینی و استارتاپ چه رابطه ای با هم دارند ؟

ایجاد یک استارتاپ و رشد و بلوغ آن و در نهایت رسیدن به یک کسب و کاری تجاری می تواند یک کارآفرینی باشد، استارتاپ ها در حوزه فناوری و در عصر امروز متفاوت هستند با آن چیزی که قدیم از آن به عنوان کارآفرینی نام می بردیم. اصطلاحا شاید بهتر باشد استارتاپی که هنوز مدل تجاری و درآمد نداشته را یک آزمایشگاه بدانیم، آزمایشگاهی که قرار است یک خلاقیت یا نوآوری را آزمایش کند و احتمال دارد به جواب نرسد، پس نمی توانیم از روز اول به یک استارتاپ، کارآفرینی بگوییم. حتما از وب سایت دانش زار دیدن نمایید.

 

تعامل استارتاپ ها و صنعت چه کمکی به توسعه ایران می کند ؟

صنعت قدیمی دیر یا زود، باید پوست بیاندازد و با هزینه کمتر و کیفیت بالاتر محصولات و سرویس ها را تولید کند، کشف راهکار بهتر و مقرون به صرفه تر برای تولیدات می تواند در حمایت صنعت از استارتاپ ها و یاری آن ها برای کار روی طرح های مرتبط با صنعت رقم بخورد. یقینا صنعت و استارتاپ ها می توانند مکمل های خوبی برای هم باشند و ارزش افزوده های زیادی برای همدیگر به همراه بیاورند.د

 

چرا کارآفرینی در استارتاپ به از لحاظ اقتصادی برای دولت مقرون به صرفه است ؟

کارآفرینی یک استارتاپ تجاری سازی شده بسیار مقرون به صرفه تر از کارآفرینی در صنعت است، طبق آمار های دولت و موجود، ایجاد هر شغل پایدار در صنعت حدود ۲۰۰ میلیون یا بیشتر هزینه دارد درحالی که ایجاد یک شغل در استارتاپ هزینه به مراتب کمتر از این عدد را بهمراه خواهد داشت با این تفاوت که محصول یا سرویس تولید شده دراستارتاپ چون بر پایه فناوری روز هست و احتمالا به نیاز های دیگری افراد دنیا هم می تواند پاسخ دهد قابلیت صادرات و ارز آوری را نیز خواهد داشت.

با توجه به این توضیحات پر واضح است که دولت حتی کسر کوچکی از پولی که می خواهد برای ایجاد شغل در صنعت هزینه کند اگر در استارتاپ ها حتی در پروژه های دولتی مثلا بلاکچین مالی یا حکم های کارگزینی که به شدت نیازش احساس می شودکند می تواند تا حدود زیادی به ایجاد شغل و توسعه فناوری کمک نماید.

پس بهترین کارآفرینی توسط استارتاپ ها امروزه در حال انجام است و این سبک جدید کارآفرینی در حال فراگیر شدن است.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 2 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : leanbusiness

بهترین مرکز تصویربرداری غرب تهران

 برای شما جالب است بدانید که یک نوع دستگاه تصویربرداری (سونوگرافی) است که با استفاده از امواج صوتی با فرکانس بالا، اندامها و ساختارهای داخل بدن را نگاه می کنند. متخصصان از آن برای مشاهده قلب، رگ های خونی، کلیه ها، کبد و سایر اعضای بدن استفاده می کنند. در دوران بارداری پزشکان از این نوع تصویربرداری برای مشاهده جنین استفاده می کنند. بر خلاف اشعه ایکس، امواج این معاینه شما را به اشعه ای منعکس نمی کند و مضر نمی باشد. رایولوژی و سونوگرافی گلها بهترین مرکز شهرک گلستان منطقه 22 در غرب تهران واقع شده است. آدرس و تلفن آن در سایت محله ما موجود است.

 در طول معیانه، شما روی یک تخت قرار می گیرید. یک تکنسین یا پزشک مخصوص دستگاهی را به نام مبدل بر روی بخشی از بدن شما حرکت می دهد. این مبدل، امواج صوتی را ارسال می کند که از بافت درون بدن شما تصویربرداری می کند.

 این مبدل نیز امواجی را که پشت سر می گذارد تصویربرداری می کند و آن ها را ضبط می کند. دستگاه سونوگرافی (اولتراسوند) تصاویری از امواج صوتی ایجاد می کند.

  تصویربرداری سونوگرافی چیست؟

سونوگرافی بی خطر و بدون درد است و تصاویری از داخل بدن را با استفاده از امواج صوتی تولید می کند. این تصویربرداری، شامل استفاده از یک مبدل کوچک (پروب) و ژل است که به صورت مستقیم روی پوست قرار می گیرد.

امواج صوتی با فرکانس بالا از پروب از طریق ژل به بدن منتقل می شود. معاینات سونوگرافی از پرتوی های مضر استفاده نمی کند (همانطور که در اشعه ایکس استفاده می شود)، بنابراین برای بیمار خطرناک نمی باشد.

 انواع سونوگرافی

انوع سونوگرافی ها به همراه توضیحات کامل را در زیر مشاهده می کنید. کلینیک تخصصی پژواک، یکی از بهترین کلینیک های تصویربرداری سعادت آباد تهران می باشد که اکثر خدمات تصویربردای را برای شما مراجعین محترم فراهم کرده است. کلیه تصویربرداری های معمولی و تخصصی در این کلینیک انجام می پذیرد.

 اساسا هفت روش متفاوت وجود دارد، اما روند اصلی یکسان است. انواع مختلف روش ها عبارتند از:

 ۱- سونوگرافی ترانس واژینال : جهت تولید تصاویر سونوگرافی در داخل واژن مورد استفاده قرار می گیرند که ترانس واژینال اغلب در دوران اولیه بارداری استفاده می شود.

 ۲- سونوگرافی معمولی : معاینه ای که از یک مبدل استفاده می شود و در نواحی مختلف بدن مانند شکم برای تولید تصاویر دو بعدی از جنین در حال رشد صورت می گیرد.

 ۳- سونوگرافی تخصصی : این معاینه شبیه سونوگرافی معمولی است، اما این نوع معاینه یک مشکل مشکوک را هدف قرار می دهد و از تجهیزات پیچیده تر استفاده می شود.

 کلینیک پژواک، با بهره گیری از مدرنترین و بروز ترین تجهزات روز دنیا در غرب تهران

سونوگرافی چیست

 ۴- تصویربرداری رنگی یا کالر داپلر : این روش تصویربرداری تغییرات جزئی در فرکانس امواج فراصوتی را اندازه گیری می کند، زیرا آنها از اجسام متحرک مانند سلول های خونی تصویربرداری می کنند.

 ۵- سونوگرافی سه بعدی : با استفاده از prob های مخصوص از قبل طراحی شده و نرم افزار های تخصصی مثلا برای تولید تصاویر سه بعدی از جنین در حال رشد است.

 ۶- سونوگرافی ۴ بعدی یا ۳ بعدی داینامیک : با استفاده از اسکنرهای مخصوص طراحی شده و مثلا برای نگاه کردن به صورت و حرکات کودک قبل از زایمان استفاده می شود.

 ۷- اکوکاردیوگرافی جنینی : استفاده از امواج اولتراسوند برای ارزیابی آناتومی و عملکرد قلب کودک است. دستگاه های پیشرفته ای در این زمینه در کلینیک پژواک موجود می باشد. این گزارش برای کمک به ارزیابی مشکالت نقص قلب مادرزادی مورد استفاده قرار می گیرد.

 برخی از کاربردهای رایج سونوگرافی چیست ؟

سونوگرافی می تواند با تشخیص و ارزیابی آسیب های بدن در شرایط مختلف برای تشخیص بیماری کمک کند.

 همچنین برای کمک به پزشکان از علائمی مانند:

 درد

ورم

عفونت

این نوع تصویربرداری یک روش مفید برای بررسی بسیاری از اندام های داخلی بدن است، برخی از مواردی که از اهمیت بالاتری برخوردار هستند شامل:

 قلب و عروق خونی، از جمله آئورت شکمی و شاخه های اصلی آن

کبد

کیسه صفرا

طحال

پانکراس

کلیه ها

مثانه (مانند تشخیص واریکوسل در مردان)

رحم، تخمدان ها و نوزادان نوزاد (جنین) در بیماران باردار

چشم ها

تیروئید و غدد پاراتیروئید

اسکروتوم (بیضه ها)

مغز نوزادان

لگن نوزادان

ستون فقرات در نوزادان

بافت نرم و سینه

الاستوگرافی کبد (فیبرواسکن) و سایر نواحی

الاستوگرافی توده های پستانی

آمادگی لازم قبل از انجام سونوگرافی چیست ؟

برای سونوگرافی شما باید لباس راحتی و شلواری مناسب داشته باشید. ممکن است لباس ها و جواهرات در ناحیه مورد بررسی قرار گرفته باشند و لازم است آنها را در بیاورید. همچنین برای آماده سازی سونوگرافی می توانید مقالات زیر را مطالعه نمایید :

 آمادگی ها لازم قبل از انجام سونوگرافی بزرگسالان (مخصوص افراد بالا ۱۲ سال)

آمادگی های لازم قبل از انجام سونوگرافی کودکان (مخصوص افراد پایین ۱۲ سال)

برای بعضی از اسکن ها، ممکن است از شما خواسته شود تا شش لیوان آب دو ساعت قبل از امتحان خود بنوشید و از ادرار جلوگیری کنید تا زمان شروع اسکن مثانه شما کاملا پر باشد. در صورت نیاز به نوشیدن آب و یا چای در داخل کلینیک پژواک، امکانات پذیرایی از شما عزیزان مهیا می باشد.

  محدودیت های تصویربرداری سونوگرافی چیست؟

سونوگرافی یک روش تصویربرداری ایده آل برای روده پر از هوا و یا اندام های مبهم روده نیست. در اغلب موارد، امتحان باریم، سی تی اسکن و MRI روش انتخاب در چنین محیطی است.

 همچنین این روش برای نفوذ به استخوان دشوار است و بنابراین تنها می تواند سطح بیرونی ساختارهای استخوانی را ببیند و نه آنچه که در درون آن قرار دارد (به جز در نوزادان). برای تجسم ساختار داخلی استخوان ها یا مفاصل خاص، دیگر روش های تصویربرداری مانند MRI معمولا استفاده می شود.

چه کسی نتایج سونوگرافی را تفسیر می کند و چگونه می توانم آنها را دریافت کنم؟

رادیولوژیست، یک پزشک می باشد که آموزش دیده است تا برای نظارت و تفسیر نتایج ، تصاویر را تجزیه و تحلیل کرده و یک گزارش امضا شده را به پزشک شما ارسال کند. معمولا پزشک خودتان شما را از نتیجه معاینه مطلع می سازد. در برخی موارد، رادیولوژیست ممکن است در مورد نتایج با شما صحبت کند. همچنین شما می تواند از طریق سامانه دریافت گزارش های تصویربردای کلنیک پژواک، نتایج معاینات خود را بصورت اینترنتی دریافت نمایید. بهترین سونوگرافی شهرک گلستان که همان سونوگرافی گلها می باشد در محله ما معرفی شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 دی 1398 | نظرات ()